العربية | English

התנועה בתגובה לפסיקת בג"ץ: "קוראים לממשלה ולשר הביטחון לקיים את פסיקת בג"ץ ולפעול באופן מידי לגיוס תלמידי ישיבות"

25.06.2024
שתפו

התנועה לאיכות השלטון, העותרת הראשית למען שוויון בנטל בתגובה לפסיקת בג"ץ: "קוראים לממשלה ולשר הביטחון לקיים את פסיקת בג"ץ ולפעול באופן מידי לגיוס תלמידי ישיבות"

התנועה לאיכות השלטון: "אנו מברכים על החלטת בג"ץ, המהווה ניצחון היסטורי לשלטון החוק ולעקרון השוויון בנטל. פסיקת בית המשפט העליון מחזקת את עמדתנו כי לא ניתן להמשיך במצב הקיים של אפליה בגיוס לצה"ל, וכי הגיע הזמן לשוויון בנטל.
החלטת בית המשפט מחייבת את הממשלה ואת שר הביטחון לפעול באופן מידי לגיוס תלמידי הישיבות בהתאם לחוק, תוך שמירה על עקרון השוויון. אנו קוראים לממשלה ולשר הביטחון ליישם את ההחלטה ללא דיחוי, לקיים את פסיקת בג"ץ ולפעול באופן מידי לגיוס תלמידי הישיבות.״

עו"ד ד"ר אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון: פסיקת בג"ץ שמה סוף ל- 76 שנות אי שוויון ואפליה אסורות. לא נסכים יותר למצב האבסורדי בו יש מי שנותן למדינה, תורם ואף מסכן את חייו, ויש מי שלא עושה דבר. התנועה לאיכות השלטון תמשיך לעקוב מקרוב אחר יישום ההחלטה ותפעל בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה כדי להבטיח את מימושה המלא. זהו צעד חשוב בדרך לחברה צודקת ושוויונית יותר בישראל."

לפסק הדין>>

אולי יעניין אותך...
עיצוב ופיתוח: קבוצת מינוף