נלחמים על הבית מזחירים את הדמוקרטיה - מוצש 27.6

נלחמים על הבית - מחזירים את התקווה

הקואליציה ממשיכה לסחור בכל מה שיקר לכולנו כדי לקושש קולות בפריימריז, השבוע הוכחנו שוב שהלחץ הציבורי והמשפטי מייצר תוצאות. לא מתייאשים – זה הפרכוס האחרון של שלטון שכבר איבד את הציבור.

זה הזמן לקחת את גורלינו בידינו.
מוצ״ש | 27.6 | 20:00 | כיכר הבימה📍

נצא שוב לכיכר – לא מתוך ייאוש, אלא מתוך תקווה אמיתית לעתיד טוב יותר.
אנחנו האנשים להם חיכינו.

דוברים:

  • ד"ר עו"ד אליעד שרגא יו"ר תנועת איכות השלטון.
  • איל אשל, אביה של רוני אשל שהיתה תצפיתנית ונפלה בחמ"ל נחל עוז.
  • ד״ר סיגל קני-פז , עובדת סוציאלית מומחית בטראומה, מנהלת שירות טיפולי ציבורי, ביה״ס לעו״ס אוניברסיטת תל אביב, ממובילות מיזם בואו.
  • אלוף במיל. נמרוד שפר , ראש אגף התכנון בצה"ל ומנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר

  • זמרת: דלית כהנא

 

נתראה במוצ"ש ב- 20:00 | כיכר הבימה

עיצוב ופיתוח: קבוצת מינוף

רגע של גאווה ותקווה
התנועה לאיכות השלטון גאה להציג את

אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי להעניק לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

תוכל ללמוד עוד על אילו קובצי Cookie אנו משתמשים בעמוד מדיניות הפרטיות.